מטלה מסכמת:
למדתי בשנתיים האחרונות כלים חדשים באייפד שניתן לשלב בהוראה בכתה ומהווים אתגר ועניין לתלמידים. כמו כן הלימוד עזר לי מאוד בזמן הקורונה , בה הייתי צריכה להתנסות בלמידה מסוג חדש. השתמשתי באפליקציית הזום כדי להעביר חומר לימודי מרחוק ולהיות בקשר עם התלמידים. בסוסף השתמשתי באפליקציית הLOOM. באפליקציה זאת התלמידים יכלו לעקוב אחרי כל מה שאני עושה באייפד בלי להפריע לתלמידים על המסך.
כמחנכת אני יכולה להעזר באפליקציות אלו בלמידה בכתה, בהוספת עניין ומוטיבציה והתלמידים יכולים לעקוב באופן מוחשי אחרי שלבי הלמידה ואינם זקוקים להסברים.
שנה הבאה אני מעונינת להשתמש באפליקציית JiTap המשלבת תכנים לימודיים בדרך של משחק. אפליקציה זאת מגוונת באפשרויותיה ומאפשרת שימוש במשחקים קיימים, יצירת משחקים באופן עצמאי, יצירת משחקים על ידי התלמידים והקצאת משחקים לתלמיד בהתאם לרמתו. לדעתי אפליקציה זאת יכולה להתאים מאוד לאוכלוסיה איתה אני עובדת כיוון שהיא גורמת לתלמידים להיות אקטיביים, מעוררת עניין וסקרנות, מאפשרת יצירתיות, מתחברת לטכנולוגיה החדישה ומאפשרת לתלמיד להביא לידי ביטוי את כישוריו.
בשנה הבאה נראה שאשלב יותר את האייפד בלמידה בכתה ואעזר בכלים השונים שנלמדו.
נהניתי לראות את שיעורה של המורה סיגלית העוסק בנושא לחץ חברתי. השיעור מגוון ומשולבים בו כלים שונים ומעניינים כגון: סרטונים, שאלות סקר וכו.
למדתי בשנתיים האחרונות כלים חדשים באייפד שניתן לשלב בהוראה בכתה ומהווים אתגר ועניין לתלמידים. כמו כן הלימוד עזר לי מאוד בזמן הקורונה , בה הייתי צריכה להתנסות בלמידה מסוג חדש. השתמשתי באפליקציית הזום כדי להעביר חומר לימודי מרחוק ולהיות בקשר עם התלמידים. בסוסף השתמשתי באפליקציית הLOOM. באפליקציה זאת התלמידים יכלו לעקוב אחרי כל מה שאני עושה באייפד בלי להפריע לתלמידים על המסך.
כמחנכת אני יכולה להעזר באפליקציות אלו בלמידה בכתה, בהוספת עניין ומוטיבציה והתלמידים יכולים לעקוב באופן מוחשי אחרי שלבי הלמידה ואינם זקוקים להסברים.
שנה הבאה אני מעונינת להשתמש באפליקציית JiTap המשלבת תכנים לימודיים בדרך של משחק. אפליקציה זאת מגוונת באפשרויותיה ומאפשרת שימוש במשחקים קיימים, יצירת משחקים באופן עצמאי, יצירת משחקים על ידי התלמידים והקצאת משחקים לתלמיד בהתאם לרמתו. לדעתי אפליקציה זאת יכולה להתאים מאוד לאוכלוסיה איתה אני עובדת כיוון שהיא גורמת לתלמידים להיות אקטיביים, מעוררת עניין וסקרנות, מאפשרת יצירתיות, מתחברת לטכנולוגיה החדישה ומאפשרת לתלמיד להביא לידי ביטוי את כישוריו.
בשנה הבאה נראה שאשלב יותר את האייפד בלמידה בכתה ואעזר בכלים השונים שנלמדו.
נהניתי לראות את שיעורה של המורה סיגלית העוסק בנושא לחץ חברתי. השיעור מגוון ומשולבים בו כלים שונים ומעניינים כגון: סרטונים, שאלות סקר וכו.
תגובות
הוסף רשומת תגובה